1 lipca 2022 r. weszła w życie zmiana Ustawy o pracowniczych programach emerytalnych w zakresie przekazywania do Uczestników PPE potwierdzeń transakcji realizowanych na rejestrach prowadzonych w ramach pracowniczych programów emerytalnych. Zgodnie z nowymi regulacjami potwierdzenia te będą przekazywane w postaci elektronicznej pozwalającej na utrwalenie treści na trwałym nośniku informacji lub - na wniosek uczestnika - w postaci papierowej.
W związku z powyższym, potwierdzenia transakcji na rejestrach PPE w dotychczasowej formie i częstotliwości będą wysyłane do Uczestników tylko do końca grudnia 2022 r.
Od 1 stycznia 2023 r. potwierdzenia będą przekazywane raz w roku, do końca lutego każdego roku w postaci elektronicznej pozwalającej na utrwalenie treści na trwałym nośniku informacji lub - na wniosek uczestnika - w postaci papierowej.
Pierwsze takie zestawienie zostanie udostępnione do końca lutego 2023 r. i będzie zawierało transakcje z całego 2022 roku. Osoby zainteresowane otrzymaniem ww. informacji w postaci papierowej mogą złożyć odpowiedni wniosek telefonicznie pod numerem +48 22 588 18 45, za pośrednictwem konsultanta firmy Investors